Portal internetowy to projekt, który wymaga zaawansowanego procesu planowania już na etapie przedprojektowym. Portale charakteryzują się znacznie większą liczbą funkcjonalności aniżeli przeciętna strona www oraz wyższym poziomem zaawansowania technicznego. Dlatego mając to na uwadze, do projektowania portali podchodzimy ze szczególną starannością już na etapie przygotowawczym, dbając o stworzenie dokładnej specyfikacji projektowej na podstawie kontaktu z klientem.
Dzięki temu portale www, które projektujemy i wdrażamy charakteryzują się oryginalnym oraz profesjonalnym designem jak również optymalną funkcjonalnością oraz przemyślaną strukturą.
Etap, w którym ustalamy z Państwem wymagania i oczekiwania co do projektu. Do Państwa oczekiwań dodajemy własne pomysły, wyciągamy wspólne wnioski oraz przemyślenia.Te następnie kompilujemy w specyfikację , na podstawie której przechodzimy do procesu realizacji koncepcji graficznej.
To etap, w którym projektujemy układy i wygląd strony internetowej w oparciu o specyfikację. Na tym etapie zależy nam aby pokazać klientowi jak będzie wyglądała wizualne strona po zakończeniu. Projekty graficzne przedstawiamy w postaci statycznych grafik, wraz ze szczegółowym opisem działania każdego elementu.
Na podstawie zaakceptowanego projektu strony www z poprzedniego etapu lub naniesieniu ewentualnych uwag projektowych, przystępujemy do etapu finalnego, tj. kodowania i wdrażania strony internetowej. Wdrożony serwis posiada wszystkie funkcjonalności, efekty, animacje oraz oprogramowanie webowe, stając się tym samym kompletną i w pełni funkcjonalną stroną www do publikacji w sieci.
Stworzyliśmy portal www, którego celem było kojarzenie osób z niedosłuchem z dostawcami nowoczesnych aparatów słuchowych. Portal zbudowany jest z części funkcjonalnej, gdzie pacjenci mogą zarejestrować się na darmowe badanie słuchu do poszczególnych placówek oraz części merytorycznej, która dostarcza wartościowej i darmowej wiedzy na temat niedosłuchu i rozwiązań jakie pojawiły się w branży.
Portal internetowy stworzony dla Centrum Audytów Bezpieczeństwa. Ideą portalu jest obsługa zgłoszeń sygnalistów, zgłaszających uwagi w funkcjonowaniu podmiotów gospodarczych. W związku z tym zaprogramowaliśmy system zgłoszeń oparty o tickety, gdzie administrator firmy może odbierać zgłoszenia od wybranego sygnalisty na temat jej działania i reagować na zgłoszenia. Portal zapewnia pełną anonimowość sygnalistów jak i administratorów firm.
Nie. Do współpracy klient nie potrzebuje posiadać żadnej wiedzy technicznej. Wystarczy wstępne określenie swoich potrzeb a nasi specjaliści prowadzą przez cały proces od projektu po instalację portalu.
Do budowy strony potrzebujemy materiałów tj. treści wstępnych jakie mają się znaleźć w dniu startu portalu. Mogą to być aktualności, informacje organizacyjne, wszystko co powinien zobaczyć użytkownik portalu.
W finalnym etapie będzie potrzebny dostęp do serwera (hostingu) i wykupiona domena.
Zalecamy aby klient zakupił serwer i domenę na własność i przekazał nam dane do panelu celem instalacji. W sprawie serwera i domeny możemy doradzić i podać konkretne wytyczne jak dokonać zakupu krok po kroku. Trzeba brać pod uwagę, iż portale www ze względu na swoje rozbudowane parametry potrzebują stabilnych i mocniejszych hostingów.
W zależności od wybranej oferty, proces tworzenia przebiega następująco:
W przypadku portalu internetowego, nie wymagamy wstępnych materiałów graficznych, ponieważ jego wygląd i układ budujemy z wykorzystaniem grafik stworzonych przez nasz zespół graficzny. Jakkolwiek istotą dalszego rozwoju portalu jest np. zamieszczanie aktualności ze zdjęciami, które de facto właściciel portalu powinien posiadać na własność lub mieć zgodę na publikację.
Wszystkie materiały graficzne, jakich używamy do budowy strony internetowej są legalne, pobrane licencyjnie z baz photostock, z możliwością użytkowania do celów komercyjnych na potrzeby portalu.
Przed każdą realizacją proponujemy projekt graficzny, na który klient może nanieść swoje poprawki, które następnie wprowadzamy do projektu. Jeśli chodzi o zdjęcia licencjonowane i grafiki, umieszczamy je ze znakiem wodnym. Dopiero jak klient je zaakceptuje to pobieramy wersje licencjonowane bez znaków wodnych.
W tej kwestii mamy kilka modeli współpracy do ustalenia:
Czas trwania realizacji zależy od stopnia zaawansowania portalu www, ilości podstron tudzież mechanizmów jakie mają się znaleźć na nim.
Czas realizacji również zależy od płynności kontaktu z klientem i kompleksowości treści merytorycznej dostarczonej do portalu przez klienta.
Tak. Każdy portal tworzymy na systemie cms do zarządzania treścią. Wraz z portalem wydajemy instrukcje zarządzania, która jasno i klarownie opisuje jak edytować poszczególne jego treści.
Po zakończeniu i zaakceptowaniu portalu, klient otrzymuje instrukcje w formacie pdf, opisującą działanie i zarządzanie poszczególnymi elementami. Dokumentacja w większości przypadków wyjaśnia wszystkie niezbędne kwestie. W przypadku dalszych niejasności można umówić się na bezpłatne szkolenie online na żywo z naszym programistą lub w siedzibie naszej firmy.
Nie, klient płaci niewielką zaliczkę w wys. 10% na rozpoczęcie projektu, resztę dopiero po zaakceptowaniu portalu. Na wszystko jest umowa zabezpieczająca interes obu stron, którą można podpisać z nami zdalnie. W przypadku długoterminowych i zaawansowanych projektów, rozliczamy płatności ratami za konkretne etapy zakończonych i zweryfikowanych prac.
Tak na portal jest udzielana roczna gwarancja i wsparcie przy aktualizacji, pomoc w zagadnieniach technicznych i konsultacje na życzenie.
Po upływie roku, można dalej zlecać nam opiekę nad portalem. Wówczas pracujemy zleceniowo w zależności od zakresu prac.
Tak każdy portal, który projektujemy dostosowujemy do urządzeń mobilnych i testujemy na różnych urządzeniach od tabletów po smartfony i iphony.
Tak w ramach projektowania portali przeprowadzamy wstępną optymalizacje na słowa kluczowe, dbamy o lekkość i maksymalnie dostosowanie do wymagań Google. Na koniec indeksujemy portal w wyszukiwarce. Jeśli chodzi o dalsze bardziej zaawansowane pozycjonowanie i optymalizacje, prowadzimy je na życzenie klienta w ramach abonamentowej oferty pozycjonowania.
Tak każdy internetowy jesteśmy w stanie skutecznie reklamować i pozycjonować w Google. Dodatkowym atutem takiej współpracy jest to, że w ramach pozycjonowania dokonujemy niezbędnych dodatkowych zmian za darmo. Dlatego warto pozycjonować w firmie, która portal robiła. Wpływa to na szybszą optymalizację i płynne dokonywanie modyfikacji na portalu do zmieniających się trendów wyszukiwarek.