Nie wszystko co ładne od zewnątrz jest sprawne mechanicznie.
Bywają strony internetowe, prezentujące się nader atrakcyjnie i okazale wizualnie. Z drugiej strony coś nie gra bo taka strona w wyszukiwarkach internetowych plasuje się bardzo daleko, jest rzadko odwiedzana w wyniku czego grono odbiorców do prezentowania swojej okazałości jest nikłe.
Jest to niestety scenariusz często spotykany, gdzie designerzy zapominają o tym, że oprócz ładnego i efektownego wyglądu liczy się mechanika i odpowiednie wyważenie proporcji w relacji efektywność – skuteczność – obciążenie witryny. Zbyt uboga ilość elementów wizualnych wpływa ujemnie na odbiór witryny, zbyt duża z kolei ją spowolni, zniechęcając do odwiedzania. Dlatego złoty środek jest tutaj niezbędny.
Prowadzimy audyty rozmaitych projektów webowych w tym:
W zależności od rodzaju problemu technicznego:
Audyty stron internetowych stanowią kluczowy element utrzymania wysokiej jakości i efektywności witryn online. Istnieje wiele różnych rodzajów audytów, które można przeprowadzić, aby ocenić różne aspekty strony internetowej. Poniżej przedstawiamy najważniejsze typy audytów stron www:
Audyt UX to ekspercka analiza, która stanowi kompleksową ocenę Twojej strony internetowej pod kątem jej zgodności z oczekiwaniami i preferencjami użytkowników. Wynikiem audytu jest komplet dokumentów z opracowanymi poszczególnymi elementami witryny, ze szczególnym uwzględnieniem jej użyteczności. Zidentyfikujemy błędy, które uniemożliwiają Twojej firmie osiągnięcie wyznaczonych celów biznesowych. Na podstawie przedstawionych przez nas danych i analiz będziesz mógł usprawnić procesy i stworzyć witrynę, która będzie doskonałym narzędziem komunikacyjno-sprzedażowym.
Audyt SEO ma na celu kompleksową analizę Twojej strony internetowej pod kątem parametrów istotnych dla wyszukiwarek. Pozwala na zidentyfikowanie jak największej liczby błędów mających negatywny wpływ na wyniki pozycjonowania. Wynikiem przeprowadzonego audytu witryny jest komplet dokumentów z opracowaniem poszczególnych elementów strony pod kątem optymalizacji. Zaprezentujemy mocne i słabe strony Twojej witryny i damy niezbędne wskazówki, które poprawią pozycje strony w wyszukiwarkach internetowych.
Audyt Google Ads przeznaczony jest dla reklamodawców, którzy chcą usprawnić działania swojej kampanii. Ciągłe zmiany wprowadzane na tej platformie często sprawiają, że Klienci nie wykorzystują w pełni możliwości, które oferuje. Wynikiem przeprowadzonego przez nas audytu
Google Ads jest komplet dokumentacji analizującej mocne i słabe strony Twojej kampanii reklamowej. Proces weryfikacji konta Google Ads pozwoli ocenić skuteczność przeprowadzanych działań, a zmiany wprowadzone po audycie pozwolą na obniżenie kosztów reklam.
Kompleksowy audyt strony internetowej to zaawansowana i wszechstronna ocena wszystkich jej aspektów, mająca na celu dostarczenie właścicielowi strony pełnego obrazu jej stanu oraz identyfikację obszarów wymagających optymalizacji lub poprawy. Taki audyt jest szczególnie przydatny dla firm i przedsiębiorstw, które chcą osiągnąć maksymalną efektywność, bezpieczeństwo i konkurencyjność swojej witryny internetowej. Oto, co warto wiedzieć o kompleksowym audycie strony WWW:
Kompleksowy audyt strony internetowej jest istotnym narzędziem, które pomaga właścicielom stron zrozumieć, jakie kroki należy podjąć, aby poprawić jej skuteczność, bezpieczeństwo i użyteczność. Regularne przeprowadzanie takiego audytu jest kluczowe dla utrzymania konkurencyjnej pozycji online.
Wypełnij formularz a skontaktujemy się z darmową ofertą na analizę Twojej witryny