Web portal is a project that requires an advanced planning process already at the pre-design stage. Portals have a much higher number of functionalities than the average website and a higher level of technical advancement. Therefore, we approach the design of portals with particular care already at the prep stage to create a precise design specification.
Thanks to this the web portals that we design have original and professional design as well as optimal functionality and well-thought-out structure.
Stage during which we set requirements and expectations for the project with you. We add our own ideas to your expectations, draw joint conclusions and reflections. These are then compiled into a specification, on the basis of which we move to the process of implementing the graphic concept.
This is the stage during which we design the layouts and appearance of the website based on the specification. At this stage, we want to show the customer what the website will look like visually after it is finished. Graphic designs are presented in the form of static graphics, along with a detailed description of the operation of each element.
On the basis of the approved website design from the previous stage or the application of possible design comments, we proceed to the final stage, i.e. coding and implementation of the website. Implemented website has all the functionalities, effects, animations and web software, thus becoming a complete and fully functional website for publication on the web.
advertise their activity through advertising spaces on the portal
share knowledge and build a growing circle of regular portal users
We created a web portal aimed at associating people with hearing impairment with suppliers of modern hearing aids. The website consists of a functional part, where patients can register for a free hearing test for individual institutions and content part, which provides valuable and free knowledge about hearing loss and solutions that have appeared in the industry.
Web portal created for the Security Audit Centre. This website is supposed to handle whistle-blowers’ notifications, submitting comments on the functioning of business entities. Therefore, we have programmed a ticketing system where the company administrator can receive notifications from a selected whistle-blower about its operation and respond to notifications. Website ensures full anonymity of whistle-blowers and company administrators.
Nie. Do współpracy klient nie potrzebuje posiadać żadnej wiedzy technicznej. Wystarczy wstępne określenie swoich potrzeb a nasi specjaliści prowadzą przez cały proces od projektu po instalację portalu.
Do budowy strony potrzebujemy materiałów tj. treści wstępnych jakie mają się znaleźć w dniu startu portalu. Mogą to być aktualności, informacje organizacyjne, wszystko co powinien zobaczyć użytkownik portalu.
W finalnym etapie będzie potrzebny dostęp do serwera (hostingu) i wykupiona domena.
Zalecamy aby klient zakupił serwer i domenę na własność i przekazał nam dane do panelu celem instalacji. W sprawie serwera i domeny możemy doradzić i podać konkretne wytyczne jak dokonać zakupu krok po kroku. Trzeba brać pod uwagę, iż portale www ze względu na swoje rozbudowane parametry potrzebują stabilnych i mocniejszych hostingów.
W zależności od wybranej oferty, proces tworzenia przebiega następująco:
W przypadku portalu internetowego, nie wymagamy wstępnych materiałów graficznych, ponieważ jego wygląd i układ budujemy z wykorzystaniem grafik stworzonych przez nasz zespół graficzny. Jakkolwiek istotą dalszego rozwoju portalu jest np. zamieszczanie aktualności ze zdjęciami, które de facto właściciel portalu powinien posiadać na własność lub mieć zgodę na publikację.
Wszystkie materiały graficzne, jakich używamy do budowy strony internetowej są legalne, pobrane licencyjnie z baz photostock, z możliwością użytkowania do celów komercyjnych na potrzeby portalu.
Przed każdą realizacją proponujemy projekt graficzny, na który klient może nanieść swoje poprawki, które następnie wprowadzamy do projektu. Jeśli chodzi o zdjęcia licencjonowane i grafiki, umieszczamy je ze znakiem wodnym. Dopiero jak klient je zaakceptuje to pobieramy wersje licencjonowane bez znaków wodnych.
W tej kwestii mamy kilka modeli współpracy do ustalenia:
Czas trwania realizacji zależy od stopnia zaawansowania portalu www, ilości podstron tudzież mechanizmów jakie mają się znaleźć na nim.
Czas realizacji również zależy od płynności kontaktu z klientem i kompleksowości treści merytorycznej dostarczonej do portalu przez klienta.
Tak. Każdy portal tworzymy na systemie cms do zarządzania treścią. Wraz z portalem wydajemy instrukcje zarządzania, która jasno i klarownie opisuje jak edytować poszczególne jego treści.
Po zakończeniu i zaakceptowaniu portalu, klient otrzymuje instrukcje w formacie pdf, opisującą działanie i zarządzanie poszczególnymi elementami. Dokumentacja w większości przypadków wyjaśnia wszystkie niezbędne kwestie. W przypadku dalszych niejasności można umówić się na bezpłatne szkolenie online na żywo z naszym programistą lub w siedzibie naszej firmy.
Nie, klient płaci niewielką zaliczkę w wys. 10% na rozpoczęcie projektu, resztę dopiero po zaakceptowaniu portalu. Na wszystko jest umowa zabezpieczająca interes obu stron, którą można podpisać z nami zdalnie. W przypadku długoterminowych i zaawansowanych projektów, rozliczamy płatności ratami za konkretne etapy zakończonych i zweryfikowanych prac.
Tak na portal jest udzielana roczna gwarancja i wsparcie przy aktualizacji, pomoc w zagadnieniach technicznych i konsultacje na życzenie.
Po upływie roku, można dalej zlecać nam opiekę nad portalem. Wówczas pracujemy zleceniowo w zależności od zakresu prac.
Tak każdy portal, który projektujemy dostosowujemy do urządzeń mobilnych i testujemy na różnych urządzeniach od tabletów po smartfony i iphony.
Tak w ramach projektowania portali przeprowadzamy wstępną optymalizacje na słowa kluczowe, dbamy o lekkość i maksymalnie dostosowanie do wymagań Google. Na koniec indeksujemy portal w wyszukiwarce. Jeśli chodzi o dalsze bardziej zaawansowane pozycjonowanie i optymalizacje, prowadzimy je na życzenie klienta w ramach abonamentowej oferty pozycjonowania.
Tak każdy internetowy jesteśmy w stanie skutecznie reklamować i pozycjonować w Google. Dodatkowym atutem takiej współpracy jest to, że w ramach pozycjonowania dokonujemy niezbędnych dodatkowych zmian za darmo. Dlatego warto pozycjonować w firmie, która portal robiła. Wpływa to na szybszą optymalizację i płynne dokonywanie modyfikacji na portalu do zmieniających się trendów wyszukiwarek.