Jak wesprzemy twoją firmę

Podajemy etapowo krok po kroku jak działamy aby wygenerować nowe zapytania i klientów do twojej firmy

Nasze działania opierają się o pewien sprawdzony algorytm, który implementowany krok po kroku zawsze przynosi zapytania od nowych klientów bez względu na branżę.

Jest to kilka kroków od stworzenia grafiki, odpowiednio przygotowanej strony internetowej lub sklepu, po optymalizację i umieszczenie finalnego projektu w strategicznych miejscach w sieci, umożliwiających łatwe odnalezienie przez potencjalnych klientów. Poniżej opisujemy proces krok po kroku.

Etap 1: Projekt strony i kluczowe elementy

Kluczowe slogany firmy

strzałka wskazująca tytuł

Strona powinna jasno i klarownie informować klienta już na samym wstępie o atutach firmy i jej oferty. Jest to kluczowy element, o który dbamy i realizujemy w postaci sloganów. To dzięki nim klient dowiaduje się, że trafił do firmy, której szukał. Przemyślana struktura angażująca użytkownika

Intuicyjna nawigacja (menu)

cztery kwadraty menu

Strony wykonujemy z prostą, intuicyjną nawigacją aby nawet niedoświadczony w Internecie klient mógł bez problemu znaleźć najważniejsze informacje, których szuka. To nawigacja często decyduje czy klient zostanie czy wyjdzie raptownie ze strony.

Przemyślana struktura
angażująca użytkownika

sitemapa rysunek

Strona musi być uporządkowana, dostarczać po kolei kluczowych informacji. Przejście z jednej informacji do kolejnej powinno być płynne, jasno zobrazowane i minimalnie angażujące technicznie użytkownika.

Slider

slider rysunek

Jest jednym z kluczowych elementów, który oprócz sloganów w sposób persfazyjny i obrazowy zachęca klienta do pozostania na stronie. Sugeruje mu, tym samym, że ten znajdzie na niej to czego potrzebuje. Slider to moduł, w którym dodajemy kluczowe informacje, które klient powinien znać od razu po wejściu na stronę.

laptop smartfon i tablet

Etap 2: Responsywność strony

W kolejnym etapie dbamy o responsywność strony i dostosowanie jej do urządzeń mobilnych. Ponieważ wielu Twoich klientów jest w biegu na co dzień i do poszukiwania informacji używa telefonów, musisz mieć świadomość, że jeśli strona nie wygląda dobrze na telefonie, tracisz takiego klienta. Responsywność realizujemy poprzez ostylowanie i dostosowanie układu witryny do różnych rozdzielczości ekranu.

Etap 3: Optymalizacja strony

Przez optymalizację rozumiemy maksymalne dostosowanie strony do szybkiego i sprawnego działania, jak również dostosowania do wymagań wyszukiwarek. Dbamy o szybkie otwieranie się strony, lekkość i szybkość nawigacji, odpowiednią zawartość słów i treści, dzięki którym
wyszukiwarki będą w stanie ją zaindeksować. Optymalizacja to kompleks działań, mających m.in na celu szybkie zaindeksowanie strony w wyszukiwarce.

audyt strony internetowej

Etap 4: Analiza Twojej konkurencji

  • Przeprowadzimy analizę projektów konkurencyjnych
  • Sprawdzimy kto jest twoją bezpośrednią konkurencją, jej słabe i mocne strony
  • Przygotujemy plan działań aby skutecznie przebić popularnością Twoją konkurencję.
  • Przeprowadzimy analizę regionalizacji dla Twoich produktów lub usług w których warto się reklamować
  • Sprawdzimy na jakie słowa kluczowe i zapytania warto się pozycjonować abyś miał przychody i zyski
  • Stworzymy profil idealnego klienta dla Twojej firmy aby do niego trafiała reklama

Etap 5: Pozycjonowanie Strony

  • Zoptymalizujemy Twoja stronę pod kluczowego klienta
  • Umieścimy stronę w wyszukiwarkach internetowych na najbardziej widocznych miejscach dla Twoich klientów
  • Skierujemy klienta na kluczowe produkty i usług i których szuka
  • Na bieżąco raportujemy nasze działania abyś miał mierzalne efekty

Etap 6: Klienci składają zapytania, zamawiają Twoje produkty lub usługi

pasek wyszukiwarki rysunek

01 | Znajdują Twoją stronę

Klientom szukającym konkretnych produktów, wyświetla się Twoja strona

lupa na tle strony www

02 | Odwiedzają Twoją stronę

Potencjalny klient przegląda Twoją stronę, ofertę lub usługi Twojej firmy znajdując produkty których szuka

człowiek zgłasza zapytanie

03 | Klient składa zapytanie

Korzystając z ułatwień na stronie takich jak klikalny numer telefonu i mail klient składa zapytanie

TO TYLE W SKRÓCIE

Każdy z powyższych procesów został opisany w dużym streszczeniu aby nie zamęczać Ciebie wiedzą.

Dlatego jeśli będziesz miał ochotę dowiedzieć się więcej, napisz lub zadzwoń do nas a odpowiemy bardziej szczegółowo na Twoje pytania.

Zapraszamy do kontaktu!

Vlog