Nasze działania opierają się o pewien sprawdzony algorytm, który implementowany krok po kroku zawsze przynosi zapytania od nowych klientów bez względu na branżę.
Jest to kilka kroków od stworzenia grafiki, odpowiednio przygotowanej strony internetowej lub sklepu, po optymalizację i umieszczenie finalnego projektu w strategicznych miejscach w sieci, umożliwiających łatwe odnalezienie przez potencjalnych klientów. Poniżej opisujemy proces krok po kroku.
W kolejnym etapie dbamy o responsywność strony i dostosowanie jej do urządzeń mobilnych. Ponieważ wielu Twoich klientów jest w biegu na co dzień i do poszukiwania informacji używa telefonów, musisz mieć świadomość, że jeśli strona nie wygląda dobrze na telefonie, tracisz takiego klienta. Responsywność realizujemy poprzez ostylowanie i dostosowanie układu witryny do różnych rozdzielczości ekranu.
Przez optymalizację rozumiemy maksymalne dostosowanie strony do szybkiego i sprawnego działania, jak również dostosowania do wymagań wyszukiwarek. Dbamy o szybkie otwieranie się strony, lekkość i szybkość nawigacji, odpowiednią zawartość słów i treści, dzięki którym
wyszukiwarki będą w stanie ją zaindeksować. Optymalizacja to kompleks działań, mających m.in na celu szybkie zaindeksowanie strony w wyszukiwarce.
Klientom szukającym konkretnych produktów, wyświetla się Twoja strona
Potencjalny klient przegląda Twoją stronę, ofertę lub usługi Twojej firmy znajdując produkty których szuka
Korzystając z ułatwień na stronie takich jak klikalny numer telefonu i mail klient składa zapytanie
Każdy z powyższych procesów został opisany w dużym streszczeniu aby nie zamęczać Ciebie wiedzą.
Dlatego jeśli będziesz miał ochotę dowiedzieć się więcej, napisz lub zadzwoń do nas a odpowiemy bardziej szczegółowo na Twoje pytania.
Zapraszamy do kontaktu!