Wordpress

WordPress to kolejny bazowy system cms, na którym budujemy
strony www oraz portale dla klientów. Przyjazny interfejs, możliwość
rozbudowy jak również efekty wizualne jakie można na systemie
wypracować, powodują, że WordPress stał się nieodłącznym
narzędziem naszej pracy.

Zalety stron WordPress to przede wszystkim:

  •  ogólnodostępność
  • wszechstronność (możliwość zastosowania zarówno dla prostych blogów jak i zaawansowanych stron www czy portali)
  • największa wśród cmsów baza darmowych i płatnych szablonów dla użytkowników pragnących spróbować własnych sił w budowaniu strony www

 

Z perspektywy agencji interaktywnej widzimy w WordPressie przede wszystkim tendencję do szybkiej indeksacji wpisów. Dzięki temu czasami już w ciągu kilkunastu godzin można mieć dziesiątki wartościowych podstron w indeksie wyszukiwarki Google, podnosząc tym samym odwiedzalność.

Mechanizmy autopingowania stron i powiadamiania wyszukiwarki o ich istnieniu, sprawiają, że skrypt ten jest tak popularny wśród firm pozycjonerskich i agencji SEO.
Strony na WordPress stawiamy głównie przy mniejszych i średniozaawansowanych projektach tj, stronach wizytówkowych czy małych portalach, których dalszym przeznaczeniem jest reklama w wyszukiwarkach.

Pokaźny zasób rozszerzeń darmowych oraz komercyjnych jak również otwarte możliwości developerskie oraz programistyczne WordPressa, sprawiają, że tworzenie stron na WordPress to czysta przyjemność.