UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

Solidna porcja darmowej wiedzy.

Podobno bardzo przydatnej:)

Pozycjonowanie Nie Daje Nic!

W wielu przypadkach to stwierdzenie jest jak najbardziej faktem.

 

Zacznijmy od krótkiej definicji.

Pozyjonowanie jest działaniem zmierzającym do osiągnięcia wysokiej pozycji strony internetowej w wyszukiwarkach internetowych po wpisaniu konkretnej frazy.

Sztuka pozycjonowania polega na manipulowaniu robotami Google odwiedzającymi stronę w ten sposób aby Google "polubiło" stronę, skojarzyło ją z zamierzoną frazą kluczową lub grupą fraz i w nagrodę wyświetliło tę stronę jak najwyżej w swoich wynikach.

Efektem powinno być więcej odwiedzin na stronie oraz co za tym idzie rosnąca ilość potencjalnych klientów dla firmy.

Jest to dosyć łopatologiczne wytłumaczenie pozycjonowania ale w praktyce tak to działa.

 

Zatem wyjaśnijmy dlaczego są sytuacje, że pozycjonowanie, pomimo iż powszechnie reklamowane jako jedna z najskuteczniejscyh form reklamy nie daje nic.

Wielu potencjalnych klientów, którzy z pozycjonowania stron wcześniej nie korzystali jest przekonanych iż wystarczy zlecić pozycjonowanie, strona www pojawi się na wysokich pozycjach w mgnieniu oka i wystarczy później już czekać na zamówienia, rośnie ilość klientów, przybywa pieniążków.

Niestety w wielu takich przypadkach jest całkowicie odwrotnie i pozycjonowanie nie daje zamierzonego efektu a realia tej usługi są bardziej brutalne.

Najczęstszy powód to ten, że niektóre strony internetowe pomimo osiągnięcia wysokich pozycji nawet na konkurencyjne frazy po prostu nie konwertują, innymi słowy nie zachęcają potencjalnego klienta do złożenia zapytania.

 

Wpływa na to:

  • przestarzały design strony, wypadający niekorzystnie na tle konkurencji
  • źle rozplanowana nawigacja, utrudniająca znalezienie klientowi poszukiwanych informacji
  • brak elementów do przechwytywania kontaktu z klientem, tj formularzy kontaktowych, landing page itd.

 

Są to elementy newralgiczne, które powinny być spięte całościowo z kampanią SEO pozycjonowania.

Odkąd nie wszystkie agencje seo czy firmy pozycjonerskie posiadają zaawansowaną wiedzę webmasterską, często pozycjonują stronę w takim stanie w jakim otrzymają bez dalszych niezbędnych modyfikacji w kodzie źródłowym, które mogłyby podnieść atrakcyjność strony w oczach klienta.

Efektem tego jest zerowa ilość zapytań, pomimo iż strona może być nawet na wysokich pozycjach. Za tym idzie rosnąca frustracja klienta, płacącego co miesiąc abonament za pozycjonowanie, któremu w dodatku pozycjoner nie dostarcza żadnej analizy zaistniałego stanu faktycznego, ponieważ swoją "robotę" wykonał.

 

Zatem uświadamiamy:

Pozycjonowanie aby było skuteczne musi być idealnie zintegrowane ze stroną, która powinna być wyposażona w odpowiednie elementy:

  • należytą optymalizację strony pod frazy kluczowe
  • nowoczesny design, zgodny z tematyką strony
  • treści, ofertę i komunikaty idealnie dopasowane do poszukiwanej frazy
  • jasno i klarownie skonstruowaną ofertę, przedstawiającą korzyści dla potencjalnego klienta
  • komponenty ułatawiające kontakt z klientem tj formularze zapytań, widoczne dane kontaktowe firmy, opcjonalnie CZAT dla firm oferujących usługi zdalne
  • system aktualności - do systematycznego aktualizowania treści na stronie (Google chętniej odwiedza strony bogate w treść i aktualizowane systematycznie)

 

Następnie kampania SEO pozycjonowania musi kierować idealnie na podstrony zintegrowane treściowo i ofertowo z poszukiwaną frazą tak aby potencjalny klient znalazł jak najszybciej informacje jakich poszukuje.

Należy pamiętać, że klienci poszukują korzyści i najlepszej oferty, nie natomiast strony niezwiązanej z tym czego szukają.

Również istotnym elementem kampanii pozycjonowania jest obsługa sprzedażowa firmy.

Co daje bowiem pozycjonowanie, które generuje zapytania czy zainteresowanych klientów, jeśli nikt się z nimi nie skontakuje ze strony wypozycjonowanej firmy?

Zapytania przepadają, nieobsłużony klient kontaktuje się po ofertę z kolejną firmą.

 

Reasumując, pozycjonowanie nie daje nic jeśli nie ma:

  • atrakcyjnego designu strony www
  • przejrzystej oferty na stronie
  • optymalnie dobranych fraz, które w relacji koszt-efekty przynoszą zamierzoną ilość zapytań
  • należytej obsługi klienta, do którego osoba z firmy oddzwoni i merytorycznie doradzi

 

Pozycjonowanie jest bowiem kampanią, która z założenia ma dostarczyć zainteresowanego klienta. O tym w jaki sposób oraz na jakim poziomie zostanie on obsłużony zależy już od oferenta. Natomiast to czy ten potencjalny klient w ogóle się zdecyduje na złożenie zapytania zależy od tego jak zachęcająca będzie strona internetowa sama w sobie.

 

Dlatego "Pozycjonowanie to nie wszystko", liczy się też cała otoczka i poziom profesjonalizmu elementów wokół tej usługi poczynając od wdrożenia, kończąc na obsłudze klienta.

 

 

 

 

 

 

 

oceny artykułu

Czy Artykuł był Przydatny: 97.8% - 10 ocen

Jeśli uznałeś(aś) przeczytany artykuł za pomocny, prosimy o Twoją ocenę.

Co Daje Pozycjonowanie Stron Www

Co Daje Pozycjonowanie Stron Www

Pozycjonowanie Nie Daje Nic! W wielu przypadkach to stwierdzenie jest jak najbardziej faktem.   Zacznijmy od krótkiej definicji. Pozyjonowanie jest działaniem zmierzającym do osiągnięcia wysokiej pozycji strony internetowej w wyszukiwarkach internetowych po wpisaniu konkretnej frazy. Sztuka pozycjonowania polega na manipulowaniu robotami Google odwiedzającymi stronę w ten sposób aby Google "polubiło" stronę, skojarzyło ją z zamierzoną frazą kluczową lub grupą fraz i w nagrodę wyświetliło tę stronę jak najwyżej w swoich wynikach. Efektem powinno być więcej odwiedzin na stronie oraz co za tym idzie rosnąca ilość potencjalnych klientów dla firmy. Jest to dosyć łopatologiczne wytłumaczenie pozycjonowania ale w praktyce tak to działa.   Zatem wyjaśnijmy dlaczego są sytuacje, że pozycjonowanie, pomimo iż powszechnie reklamowane jako jedna z najskuteczniejscyh form reklamy nie daje nic. Wielu potencjalnych klientów, którzy z pozycjonowania stron wcześniej nie korzystali jest przekonanych iż wystarczy zlecić pozycjonowanie, strona www pojawi się na wysokich pozycjach w mgnieniu oka i wystarczy później już czekać na zamówienia, rośnie ilość klientów, przybywa pieniążków. Niestety w wielu takich przypadkach jest całkowicie odwrotnie i pozycjonowanie nie daje zamierzonego efektu a realia tej usługi są bardziej brutalne. Najczęstszy powód to ten, że niektóre strony internetowe pomimo osiągnięcia wysokich pozycji nawet na konkurencyjne frazy po prostu nie konwertują, innymi słowy nie zachęcają potencjalnego klienta do złożenia zapytania.   Wpływa na to: przestarzały design strony, wypadający niekorzystnie na tle konkurencji źle rozplanowana nawigacja, utrudniająca znalezienie klientowi poszukiwanych informacji brak elementów do przechwytywania kontaktu z klientem, tj formularzy kontaktowych, landing page itd.   Są to elementy newralgiczne, które powinny być spięte całościowo z kampanią SEO pozycjonowania. Odkąd nie wszystkie agencje seo czy firmy pozycjonerskie posiadają zaawansowaną wiedzę webmasterską, często pozycjonują stronę w takim stanie w jakim otrzymają bez dalszych niezbędnych modyfikacji w kodzie źródłowym, które mogłyby podnieść atrakcyjność strony w oczach klienta. Efektem tego jest zerowa ilość zapytań, pomimo iż strona może być nawet na wysokich pozycjach. Za tym idzie rosnąca frustracja klienta, płacącego co miesiąc abonament za pozycjonowanie, któremu w dodatku pozycjoner nie dostarcza żadnej analizy zaistniałego stanu faktycznego, ponieważ swoją "robotę" wykonał.   Zatem uświadamiamy: Pozycjonowanie aby było skuteczne musi być idealnie zintegrowane ze stroną, która powinna być wyposażona w odpowiednie elementy: należytą optymalizację strony pod frazy kluczowe nowoczesny design, zgodny z tematyką strony treści, ofertę i komunikaty idealnie dopasowane do poszukiwanej frazy jasno i klarownie skonstruowaną ofertę, przedstawiającą korzyści dla potencjalnego klienta komponenty ułatawiające kontakt z klientem tj formularze zapytań, widoczne dane kontaktowe firmy, opcjonalnie CZAT dla firm oferujących usługi zdalne system aktualności - do systematycznego aktualizowania treści na stronie (Google chętniej odwiedza strony bogate w treść i aktualizowane systematycznie)   Następnie kampania SEO pozycjonowania musi kierować idealnie na podstrony zintegrowane treściowo i ofertowo z poszukiwaną frazą tak aby potencjalny klient znalazł jak najszybciej informacje jakich poszukuje. Należy pamiętać, że klienci poszukują korzyści i najlepszej oferty, nie natomiast strony niezwiązanej z tym czego szukają. Również istotnym elementem kampanii pozycjonowania jest obsługa sprzedażowa firmy. Co daje bowiem pozycjonowanie, które generuje zapytania czy zainteresowanych klientów, jeśli nikt się z nimi nie skontakuje ze strony wypozycjonowanej firmy? Zapytania przepadają, nieobsłużony klient kontaktuje się po ofertę z kolejną firmą.   Reasumując, pozycjonowanie nie daje nic jeśli nie ma: atrakcyjnego designu strony www przejrzystej oferty na stronie optymalnie dobranych fraz, które w relacji koszt-efekty przynoszą zamierzoną ilość zapytań należytej obsługi klienta, do którego osoba z firmy oddzwoni i merytorycznie doradzi   Pozycjonowanie jest bowiem kampanią, która z założenia ma dostarczyć zainteresowanego klienta. O tym w jaki sposób oraz na jakim poziomie zostanie on obsłużony zależy już od oferenta. Natomiast to czy ten potencjalny klient w ogóle się zdecyduje na złożenie zapytania zależy od tego jak zachęcająca będzie strona internetowa sama w sobie.   Dlatego "Pozycjonowanie to nie wszystko", liczy się też cała otoczka i poziom profesjonalizmu elementów wokół tej usługi poczynając od wdrożenia, kończąc na obsłudze klienta.              
Pozycjonowanie Nie Daje Nic! W wielu przypadkach to stwierdzenie jest jak najbardziej faktem.   Zacznijmy od krótkiej definicji. Pozyjonowanie jest działaniem zmierzającym do osiągnięcia wysokiej pozycji strony internetowej w wyszukiwarkach internetowych po wpisaniu konkretnej frazy. Sztuka pozycjonowania polega na manipulowaniu robotami Google odwiedzającymi stronę w ten sposób aby Google "polubiło" stronę, skojarzyło ją z zamierzoną frazą kluczową lub grupą fraz i w nagrodę wyświetliło tę stronę jak najwyżej w swoich wynikach. Efektem powinno być więcej odwiedzin na stronie oraz co za tym idzie rosnąca ilość potencjalnych klientów dla firmy. Jest to dosyć łopatologiczne wytłumaczenie pozycjonowania ale w praktyce tak to działa.   Zatem wyjaśnijmy dlaczego są sytuacje, że pozycjonowanie, pomimo iż powszechnie reklamowane jako jedna z najskuteczniejscyh form reklamy nie daje nic. Wielu potencjalnych klientów, którzy z pozycjonowania stron wcześniej nie korzystali jest przekonanych iż wystarczy zlecić pozycjonowanie, strona www pojawi się na wysokich pozycjach w mgnieniu oka i wystarczy później już czekać na zamówienia, rośnie ilość klientów, przybywa pieniążków. Niestety w wielu takich przypadkach jest całkowicie odwrotnie i pozycjonowanie nie daje zamierzonego efektu a realia tej usługi są bardziej brutalne. Najczęstszy powód to ten, że niektóre strony internetowe pomimo osiągnięcia wysokich pozycji nawet na konkurencyjne frazy po prostu nie konwertują, innymi słowy nie zachęcają potencjalnego klienta do złożenia zapytania.   Wpływa na to: przestarzały design strony, wypadający niekorzystnie na tle konkurencji źle rozplanowana nawigacja, utrudniająca znalezienie klientowi poszukiwanych informacji brak elementów do przechwytywania kontaktu z klientem, tj formularzy kontaktowych, landing page itd.   Są to elementy newralgiczne, które powinny być spięte całościowo z kampanią SEO pozycjonowania. Odkąd nie wszystkie agencje seo czy firmy pozycjonerskie posiadają zaawansowaną wiedzę webmasterską, często pozycjonują stronę w takim stanie w jakim otrzymają bez dalszych niezbędnych modyfikacji w kodzie źródłowym, które mogłyby podnieść atrakcyjność strony w oczach klienta. Efektem tego jest zerowa ilość zapytań, pomimo iż strona może być nawet na wysokich pozycjach. Za tym idzie rosnąca frustracja klienta, płacącego co miesiąc abonament za pozycjonowanie, któremu w dodatku pozycjoner nie dostarcza żadnej analizy zaistniałego stanu faktycznego, ponieważ swoją "robotę" wykonał.   Zatem uświadamiamy: Pozycjonowanie aby było skuteczne musi być idealnie zintegrowane ze stroną, która powinna być wyposażona w odpowiednie elementy: należytą optymalizację strony pod frazy kluczowe nowoczesny design, zgodny z tematyką strony treści, ofertę i komunikaty idealnie dopasowane do poszukiwanej frazy jasno i klarownie skonstruowaną ofertę, przedstawiającą korzyści dla potencjalnego klienta komponenty ułatawiające kontakt z klientem tj formularze zapytań, widoczne dane kontaktowe firmy, opcjonalnie CZAT dla firm oferujących usługi zdalne system aktualności - do systematycznego aktualizowania treści na stronie (Google chętniej odwiedza strony bogate w treść i aktualizowane systematycznie)   Następnie kampania SEO pozycjonowania musi kierować idealnie na podstrony zintegrowane treściowo i ofertowo z poszukiwaną frazą tak aby potencjalny klient znalazł jak najszybciej informacje jakich poszukuje. Należy pamiętać, że klienci poszukują korzyści i najlepszej oferty, nie natomiast strony niezwiązanej z tym czego szukają. Również istotnym elementem kampanii pozycjonowania jest obsługa sprzedażowa firmy. Co daje bowiem pozycjonowanie, które generuje zapytania czy zainteresowanych klientów, jeśli nikt się z nimi nie skontakuje ze strony wypozycjonowanej firmy? Zapytania przepadają, nieobsłużony klient kontaktuje się po ofertę z kolejną firmą.   Reasumując, pozycjonowanie nie daje nic jeśli nie ma: atrakcyjnego designu strony www przejrzystej oferty na stronie optymalnie dobranych fraz, które w relacji koszt-efekty przynoszą zamierzoną ilość zapytań należytej obsługi klienta, do którego osoba z firmy oddzwoni i merytorycznie doradzi   Pozycjonowanie jest bowiem kampanią, która z założenia ma dostarczyć zainteresowanego klienta. O tym w jaki sposób oraz na jakim poziomie zostanie on obsłużony zależy już od oferenta. Natomiast to czy ten potencjalny klient w ogóle się zdecyduje na złożenie zapytania zależy od tego jak zachęcająca będzie strona internetowa sama w sobie.   Dlatego "Pozycjonowanie to nie wszystko", liczy się też cała otoczka i poziom profesjonalizmu elementów wokół tej usługi poczynając od wdrożenia, kończąc na obsłudze klienta.              
98 out of 100 with 10 ratings