UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

Solidna porcja darmowej wiedzy.

Podobno bardzo przydatnej:)

PYTANIE: "Paaanie a po co mi jakeś tam strona YNTERNETOWA?"

ODPOWIEDŹ: "Ano sie Pan zapyta konkurencji swojej po co im". 

Takie pytania to norma w branży u przedsiębiorców powątpiewających w konieczność posiadania jakiejkolwiek wizytówki online. Szybko zmieniają zdanie kiedy w grę wchodzi konkurencja promująca swoj nowo powstały serwis www. Efektem postępu Internetu i webdesignu jest bowiem, FAKT, że nawet z pozoru tradycyjne biznesy, funkcjonujące jak powiadają bez "tych internetów" do tej pory, dochodzą do wniosku, że bez konkretnej prezentacji online, tracą wielu potencjalnych klientów.

Dlatego jeśli nie mają Państwo Strony WWW, to nic nie szkodzi poza tym, że Państwa KONKURENCJA TYLKO NA TYM SKORZYSTA;)

Firmowa Strona WWW jest podstawą bez której nie można skuteczne promować się w Internecie. Strona www jest swoistym handlowcem, wirtualnym reprezentantem firmy, który pracuje dzień i noc aby zapraszać użytkowników do odwiedzin, pozyskując w ten sposób nowo zainteresowanych, potencjalnych klientów oraz często relacje z nimi na lata.

Idąc dalej tym porównaniem, handlowiec aby skutecznie sprzedawał, musi być schludnie i elegancko ubrany jak również mieć miłą aparycję oraz być komunikatywny.

Podobnie jest ze stroną www. Im prostsza w obsłudze, przejrzyściej i efektowniej się prezentująca, tym lepiej będzie nakłaniała klientów do złożenia zapytania.

Wyróżniamy kilka najczęściej spotykanych rodzajów serwisów www:

  • Strona www wizytówkowa - zawierająca prostą prezentację oferty, realizacje, referencje oraz dane kontaktowe. Pełni ona funckję typowo wizytówkową, czyli jej zadaniem jest uświadomienie klientowi o istnieniu firmy oraz prezentacji jego uslug w ogólnodostepny i przyjazny dla oka użytkownika sposób.
  • Portal WWW - jest to rozbudowany serwis internetowy, którego celem jest zwykle dostarczanie informacji dotyczących konkretnej branży ,budowanie społeczności użytkowników, sprzedaż miejsc reklamowych itp. Portale tego typu posiadaja więcej rozbudowanyc funkcjonalności, wymagających dodatkowych modułów lub prac programistycznych, dlatego ich cena jest zwykle wyższa.
  • Sklepy Internetowe - Są to dedykowane platformy e-commerce, których celem jest bezpośrednia sprzedaż produktów i usług wraz z obsługą płatności oraz dostawy produktów jak również archiwizacją stanówmagazynowych. Na funkcjonalność tego typu projektu wpływają odpowiednio zaprogramowane płatności, moduł stanów magazynowych jak równiez funkcjonalny design optymalnie obslugujący wyświetlanie produktów na stronie.